Sense alè


Podria dir-vos que estic preparant les guies de lectura dels propers llibres que treballarem a les biblioteques... I seria cert.

Podria dir-vos que estic preparant el segon trimestre del Laboratori Creatiu d'Escriptura... I seria cert.

Podria dir-vos que estic preparant les sessions dels clubs de lectura de Memòria de tu i de mi de Montserrat Abelló, Un matrimoni de Boston de David Mamet i Edad d'Antonio Gamoneda... I seria cert.

Però el veritable motiu de no haver-vos desitjat -com a mínim- les millors lectures per a l'any 2013 és que estic llegint, gairebé sense alè, Res no s'oposa a la nit de Delphine de Vigan.

No m'ho tingueu gaire en compte.

L'acabo aquesta mateixa nit.

Comentaris

  1. Sempre als seus peus. Bon any i bona feina!

    ResponElimina
  2. Gràcies veí!
    Et desitjo un 2013 de traca i mocador!
    Una abraçada i molts petons!
    SU

    ResponElimina
  3. bon any, mestressa!! el res no s'oposa a la nit va ser un dels regals d'aquestes festes... ja tinc ganes de començar-lo

    ResponElimina
  4. Bon any, estimada viu i llegeix!!!

    És un regal boníssim!!! Saps d'aquells llibres que has d'anar dosificant perquè vols avançar però a la vegada no vols que s'acabi?

    Molts petons!

    Ens veurem a l'Espolsada a finals de mes? A veure si tinc sort i coincidim!!!

    SU

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»