Ben mirat

M'estic barallant amb mi mateixa per escollir -de la llista de llibres que trobareu aquí mateix- quina serà la meva propera lectura.

Extinción, David Foster Wallace

Jardí vivent, Joana Raspall

Por qué la traducción importa, Edith Grossman

A contratemps. Diaris, Feliu Formosa

La maldición de Eva, Margaret Adwood

La traducció catalana contra el franquisme, Montserrat Bacardí

Mestres antics, Thomas Bernhard

Una qüestió personal, Kenzaburô Ôe

Círculos en acíbar, Flavia Company

Moo Pak, Gabriel Josipovici

Nocturn de Sant Felip Neri, Sebastià Benassar

Per si això no fos ja prou estressant, a partir d'avui incorporo a Llegeixes o què!? una sèrie de blogs que, com és habitual, ja fa una temporada que segueixo (l'apartat d'o què!? s'actualitzarà properament) i que no paren de parlar de llibres, arrrrggggg.

Ara que, ben mirat, el llibre que “em llama” ara mateix seria Las Muertes Chiquitas, de l'admirada Mireia Sallarès.

Comentaris

  1. Els últim seran els primers :-)

    Si jo tingués la teva llista començaria per "Nocturn de Sant Felip Neri", tinc moooltes ganes de llegir-lo i així estrenar-me amb l'autor.

    Després, l'ordre de la llista no altera el producte :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quadern de mots,

      Ben vist! El que pretenia amb l'apunt era que us mulléssiu! Gràcies!

      De moment el títol de Benassar (jo també m'estrenaria) es col·loca co-líder destacat!

      A veure si m'agafen unes ganes boges de llegir, que ara mateix estic fluixeta...

      Petons i abraçades!

      SU

      Elimina
  2. Respostes
    1. A les teves ordres, Mati!

      I gràcies...

      SU

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»