Tres as: ajornament, alternativa i 'Ampenta'

Jaume Plensa, Macbeth and The Porter
Aquest final de curs està resultant d'allò més engrescador, no només perquè estic gaudint a cada una de les sessions dels clubs de lectura que he fet fins ara, sinó perquè estic acumulant ja una pila de llibres per llegir per plaer, de les què ja avanço que -en algun cas- tinc el compromís de parlar-ne.

He de lamentar, però, l'ajornament de l'activitat prevista per al proper 17 de juny. Possiblement reprendrem les activitats d'aquest club el mes de setembre.

Però tot seguit us ofereixo una alternativa molt interessant per aquest mateix dimarts 17 de juny, que és la presentació del llibre Més enllà del parlar concís, de Montserrat Abelló. Hi intervindran la Laura Borràs, directora de la Institució de les Lletres Catalanes, l'Oriol Izquierdo, escriptor i autor del pròleg del llibre, i en Vicent Berenguer, editor de la col·lecció de poesia Denes Edicions. Mirna Vilasís i Xavi Múrcia interpretaran algunes cançons d'aquest llibre. Tot això es farà a la llibreria La Central (carrer Mallorca, 272, de Barcelona), a partir de 2/4 de 8 del vespre.

I bé, com us deia més amunt, les darreres sessions dels clubs de lectura han anat força bé. L'únic problema ha estat que, com jo no vaig poder fer les sessions corresponents al mes d'abril, hi ha hagut lectores i lectors que no han pogut participar-hi perquè ja tenien compromisos adquirits. Per sort, però, tinc el privilegi de compartir les lectures del club amb persones com en Jordi, que uns dies abans de la nostra trobada, va passar per la biblioteca i va tenir el detall de deixar-me aquesta nota:

Estimada Susagna,

Per casualitats de la vida, aquest dimecres hauré de fer “campana”. Em sap greu no ser-hi doncs m'agradaria conèixer a qui li ha agradat la poesia de la Maria Mercè
(es refereix a la Marçal) i per què.

Si és l'últim dia, t'agrairé que facis conèixer als companys tot el meu agraïment per les seves opinions i bona companyia, termes que et faig extensius a tu, afegint-hi l'agraïment pel teu gran mestratge.

Cordialment,

Jordi


Com deia aquella: “Amb aquesta 'Ampenta' tinc benzina per a estona...”.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»