Sí, també teatre!

Cada inici de curs m'agrada fer una sessió de presentació per explicar com ens organitzarem i, sobretot sobretot, que als clubs de lectura de Llegeixes o què!? NO llegirem exclusivament novel·les.

Les lectores i els lectors no s'ho acaben de creure, però una hora i mitja dóna per molt i, al final, els acabo convencent que segur que s'ho passaran bé llegint contes, poesia, còmics i... teatre. Sí, també teatre!

A més dels textos dramàtics que hem treballat aquest darrer curs i que podeu trobar aquí, i on vam tenir el privilegi de compartir sessions amb el traductor Joan Sellent i amb el dramaturg Pere Riera, en cursos anteriors hem tingut el plaer de compartir la lectura d'obres com La ruïna de Jordi Casanovas, A mi no em diguis amor de Marta Buchaca, Un matrimoni de Boston de David Mamet o les antològiques Deu peces de Lluïsa Cunillé.

Tot just estic preparant les propostes de lectures per al curs vinent i tinc molt clar quina serà una de les obres de teatre que treballarem a algun dels clubs de Llegeixes o què!?: Mata el teu alumne de Carles Mallol.

Si voleu, podeu aprofitar que l'han prorrogada a la Sala Flyhard fins al 31 de juliol.

Com deia aquella –em repeteixo–: «Jo no m'ho perdria!»

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Club de lectura: m'agrada

Revista Rosita

Club de lectura virtual de «Dies de memòria 1938-1940. Diari d’un mestre adolescent»